







Oplev nemheden med vores alt-i-en betalingsløsning med en dankortterminal, indløsningsaftale og hurtig support. Accepter alle almindelige korttyper uden skjulte gebyrer - alt er inkluderet i transaktionsprisen.
I vores alt-i-én betalingsløsning sørger vi for, at du har alle de nødvendige værktøjer, så du kan fokusere på det, du er bedst til; at drive din forretning.
Med vores betalingsløsning får du fuld gennemsigtighed i dine omkostninger. Vi mener, at klare og ærlige priser er afgørende for et tillidsfuldt samarbejde.
Alt er inkluderet i vores aftale – fra betalingsterminal til indløsningsaftale. Du får en komplet løsning, der dækker alle dine betalingsbehov.
Vi stræber efter at levere fremragende kundeservice, så du altid føler dig godt behandlet og hurtigt får svar på dine spørgsmål.
Du kan typisk begynde at tage imod betalinger inden for 1-3 hverdage. Vi sørger for en gnidningsfri oplevelse, så du kan fokusere på din forretning.
Gør din forretning klar til fremtiden med PAX A920 Pro - den elegante og smarte betalingsterminal, der er designet til at forvandle måden, du håndterer transaktioner på. Med en intuitiv brugeroplevelse og avanceret teknologi er A920 Pro det perfekte valg for enhver fysisk forretning, der ønsker at tilbyde sine kunder en hurtig, sikker og problemfri betalingsoplevelse.
Drevet af Android, kombinerer PAX A920 Pro problemfri betalingsbehandling med sikkerhed i topklasse, så dine kunder kan handle trygt.
Uanset om du er i mode- og detail branchen, føde- og drikkevare sektoren eller transportsektoren, er A920 Pro bygget til at understøtte din forretnings dynamiske natur med avanceret forbindelsesmuligheder og en robust byggekvalitet.
Med understøttelse af alle gængse betalingsmetoder, inklusiv chip & PIN, NFC kontaktløs og magnetstribe, samt en kraftfuld 5" HD touch-skærm, er PAX A920 Pro designet til at dække alle dine behov – uden kompromis.
Med en Dankortterminal fra S5 kan du modtage alle populære betalingskort - inklusiv dankortet, lokale gavekort løsninger, loyalitetsløsninger m.m.
Gør som +2500 andre forretninger - vælg S5
Hos S5 forstår vi vigtigheden af en problemfri betalingsoplevelse for virksomheder. Derfor tilbyder vi en omfattende alt-i-én-løsning, der inkluderer en betalingsterminal og en indløsningsaftale uden tilbagevendende abonnementer. Med vores alt-i-en pakke kan du fokusere på det, du er bedst til – at drive din forretning.
Udfyld kontaktformularen og fortæl os om dine forretningsbehov. Vores team vil gennemgå dine oplysninger og finde den rette løsning til dig.
Når du har kontaktet os, vil vi guide dig gennem aftale- og onboardingprocessen. Vores dedikerede team vil være ved din side hele vejen.
Inden for 1-3 hverdage vil du være i gang med din nye betalingsløsning med S5. Oplev en ro i maven ved ubekymret drift og menneskelig support.
Opdag vores alt-i-en betalingsløsning og begynd at acceptere betalinger uden besvær
- Inden for 1-3 hverdage.
Jacob Olesen
Indehaver, Madam Cuba & Bitter Bar
Vi sidder klar til at hjælpe dig
Vores alt-i-én betalingsløsning er en samlet betalingsløsning fra S5, der inkluderer både en dankortterminal og en indløsningsaftale. Denne løsning er designet til at være enkel og uden løbende abonnementer – alt er inkluderet i transaktionsgebyret.
Ved vores alt-i-én betalingsløsning er der ingen løbende fakturering eller skjulte omkostninger. Alt er inkluderet i transaktionsgebyret, hvilket gør det nemt og gennemsigtigt for din forretning.
Du kan modtage alle populære betalingskort som Visa, Mastercard, Maestro og Dankort, samt City gavekort. Dette sikrer, at dine kunder kan betale med deres foretrukne kort.
Med vores alt-i-én betalingsløsning får du:
En PAX A920 PRO betalingsterminal med chip & PIN, kontaktløs betaling og magnetstribe.
Touch screen og integreret kvitteringsprinter.
Daglige udbetalinger og hurtige transaktioner.
En terminal, der fungerer på både WiFi og 4G.
Vores terminaler kan skifte til 4G, hvis din internetforbindelse eller router går ned. Dette sikrer, at du kan fortsætte med at modtage betalinger uden afbrydelser.
Ja, vores REST API er nem at arbejde med og er designet med forretninger i fokus. Hvis dit kassesystem går ned, kan integrationen nemt deaktiveres, så du kan fortsætte med at modtage betalinger.
Vi tilbyder pålidelig og effektiv kundeservice fra 9-22 mandag til lørdag. Vi har mere end et årtis erfaring i branchen og sætter en stor ære i at tilbyde en af de bedste kundeoplevelser i branchen.
Kontakt os i dag, og vi vil hjælpe dig med at optimere din betalingsløsning. Vi har allerede hjulpet mere end 2500 kunder med at spare penge og få en optimeret betalingsløsning.