FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Få svar på de mest gængse spørgsmål vedrørende betalingsløsning og S5
Find svarene i fanerne herunder
Hvem er S5?
Vi er en dansk betalingsvirksomhed, som sælger og supporterer betalingsterminaler, kortløsninger og indløsningsaftaler til fysiske forretninger i hele Danmark. Siden 2012 har vores vigtigste mission været at gøre markedet for kortindløsning og betalingsterminaler mere transparent for de forretningsdrivende. Dette efterlever vi via seriøsitet, professionalisme og værdiskabende kommunikation med tusindvis af forretninger.
Hvad er en indløsningsaftale og hvordan fungerer det?
En indløsningsaftale er en aftale mellem din virksomhed og en indløser, som er en finansiel institution, der behandler kortbetalinger på vegne af din virksomhed. Med en indløsningsaftale kan din virksomhed acceptere betalingskort fra mange forskellige udstedere som f.eks. Visa, MasterCard og Dankort med flere. I bund og grund gør aftalen det muligt for dig og din virksomhed at modtage kortbetalinger fra dine kunder, samt gøre processen for både dig og dine kunder endnu nemmere. Ved at kontakte os hos S5 kan vi hjælpe dig med at få en indløsningsaftale, der er tilpasset til din forretning.
Kan S5's løsninger integreres på eksisterende terminaler?
Ja, vores indløsningsaftaler og løsninger, heriblandt S5 Pulje, kan integreres på størstedelen af alle betalingsterminaler. Det eneste krav er, at forretningen har en dankort-aftale.
Hvor længe går der før jeg får svar på min henvendelse?
Vi bestræber os på at svare på alle henvendelser og tilbud inden for 24 timer i hverdage.
Hvad er jeres privatlivspolitiker?
Vores privatlivspolitik, kan du læse nærmere om her: https://www.s5.dk/privatlivspolitik
Hvor finder jeg handelsbetingelserne?
Vores handelsbetingelser kan du finde her: https://www.s5.dk/handelsbetingelser
Hvordan kan jeg komme i kontakt med jeres kundeservice?
Du kan enten vælge at skrive en mail på adm@s5.dk eller give os et ring på 70262110. Så vil de gøre alt hvad du kan for at hjælpe dig på bedst mulig vis.
Hvordan kan jeg administrere og overvåge mine transaktioner?
Vores back-end system gør det nemt og overskueligt for dig, at skabe et overblik over dine betalinger.
Skal man have en dankortaftale
Det er ikke et krav for fysiske forretninger at have en Dankort aftale. Det kan dog være en god idé, da dankortet er et billigt betalingskort, som dermed har lave omkostninger. Dette kan give forretningen en konkurrencemæssig fordel, da udgifterne til betalingsløsningen kan sænkes markant. Dette kan give luft i økonomien til, at investere i andre dele af forretningen. En stor del af vores kunder har valgt at kombinere en Dankort aftale med vores mest populære produkt og indløsningsaftale S5 pulje. På nuværende tidspunkt betyder det, at forretningerne har en gennemsnitlig transaktionspris på 0.38%. Du kan læse her, hvor meget andre forretninger allerede har sparet på, at være medlemmer af S5 Pulje.
Har I en ressource- eller vidensbase, hvor jeg kan læse mere?
Markedet for betaling kan være komplekst og svært at navigere i. Grundet vores store erfaringer på markedet deler vi ugentlig ud af vores viden om betalingsløsninger, indløsningsaftaler, betalingsterminaler og det generelle betalingsmarked i Danmark. Du kan tilgå vores blog her og læse hvordan du kan optimere din forretning yderligere eller få et overblik over hvordan du vælger det, der pas: https://www.s5.dk/blog